Πληροφορίες Αποστολής

 

1 . Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 71243. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση
α. Με courier: Το κόστος μεταφορικών είναι το ίδιο για την αποστολή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος και διαμορφώνεται ως εξής :
- Για παραγγελίες άνω των 75€ τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν.
- Για παραγγελίες κάτω των 75 € το κόστος επιβάρυνσης είναι 3,5 Euro ( στις παραπάνω τιμές εμπεριέχεται ο ΦΠΑ ) . 

-Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ.
Σε περιπτώσεις απαίτησης του αγοραστή άλλης ώρας και άλλης μέρας παράδοσης θα πρέπει να γίνεται βάση συνεννόησης με το τηλεφωνικό κέντρο 2821093498 του Aquafit.gr.
- H παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.
(στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1-2 ημέρες παραπάνω).
β. Με ΕΛΤΑ: Το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται με βάση το βάρος του δέματος, με ανώτατο όριο τα 5 ευρώ. Για παραγγελίες άνω των 75 ευρώ η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ

2. Μη ολοκλήρωση παραγγελίας

To Aquafit.gr θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία και οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής :
Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα μέγεθος στο ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας τότε η παραγγελία ακυρώνετε αυτόματως.

Ωστόσο σε περίπτωση που τύχετε σε μια από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό της θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.

3. Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα εκατοντάδες προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος του Aquafit.gr θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή. 
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

4.Υπαναχώρηση / Επιστροφή - Αλλαγή Προϊόντων

Σύμφωνα με τους όρους ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή ένωση, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μια και η φύση των ειδών ρουχισμού και υποδημάτων είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας των κατά την αγορά. 

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Πιστεύω μας είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από το φυσικό κατάστημα Aquafit  έτσι εάν η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους ή χρώματος , παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. 
Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 10 εργασίμων ημερών τότε το Aquafit.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής. 
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ).
Σε περίπτωση αλλάγης μέγεθους,σχεδίου, χρώματος σε ρούχο,παπούτσι,αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη , μας αποστέλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με ACS και χρεώση του Aquafit.gr, και αποστέλουμε το νέο εμπόρευμα με χρέωση του πελάτη 5€ ευρώ αντικαταβολή.

Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
▪ επικοινωνήστε αρχικά με email στην διεύθυνση info@aquafit.gr εκδηλώνοντας την πρόθεση επιτροφής και αιτιολογώντας τον λόγο της επιστροφής
▪ η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 10 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
▪ το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
▪ το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα. 
Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Aquafit.gr , πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.